Všeobecné obchodní podmínky
Obchodní podmínky
1. Způsob objednání zboží
- Zboží lze objednat formou online objednávky přímo z nákupního košíku.
- Zboží lze objednat také telefonicky na tel.: +420 778 044 115.
- Zboží lze objednat e-mailem: info@w-rescue.cz
- Pokud chce zákazník uplatnit slevu (slevový kód) zadá jej v průběhu objednávky nebo vepíše do poznámky. Slevové kódy platí pouze pro spotřebitele (maloobchodní prodej), pokud není uvedeno jinak.
- Chcete-li objednávku stornovat, použijte prosím výše uvedené kontakty.
2. Potvrzení Vaší objednávky
- Vaše objednávka Vám bude potvrzena v průběhu 24 hodin. Budete také informováni, kdy zboží odesíláme.
3. Doručení a poštovné
- V ceně zboží není zahrnuto poštovné.
- Poštovné pro Českou republiku: dopravu zajišťují společnosti WE|DO nebo GLS, které jsou schopny dodat zboží zpravidla do druhého dne (při objednání do 12:00 hod). Jedná se o obvyklou dobu doručení, která však není garantována.
- Poštovné na Slovensko: dopravu zajišťuje společnost GLS, která dodává zboží do 1-2 dnů.
4. Platba
- Možnost platby na dobírku, kartou online nebo převodem na bankovní účet předem (RB BANKA).
- Fakturační údaje pro zadání bankovního příkazu budou zaslány e-mailem.
- Zboží je zasíláno po připsání platby na účet.
- Zboží na Slovensko zasíláme jak na dobírku, tak převodem předem. Zákazník platí přepravci v EUR, které je stanoveno kurzem prvního pracovního dne v měsíci dle ČNB.
5. Kontrola zásilky
- Při převzetí balíčku od zaměstnance přepravní služby máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit reklamaci u daného přepravce.
6. Reklamace, záruka
- V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.
- Reklamované zboží včetně veškerého příslušenství, dokladů a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží nám pošlete zpět na naši adresu: JK-ZM PRO, Mutěnická11, 628 00 Brno.
- Reklamace bude vyřízena neprodleně; nejpozději do 30 dnů.
- Reklamace se řídí příslušnými právními předpisy. Na zboží objednané a zakoupené prostřednictvím internetového obchodu poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od data dodání zboží, není-li uvedeno více.
- Našim cílem je vyřídit reklamaci k Vaší spokojenosti.
7. Vrácení zboží ve 14denní lhůtě bez udání důvodu
Formulář pro vrácení zboží
- Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
- Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14denní lhůty. Ustanovení zákona o možnosti vrácení zboží není možné chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!
- Právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů se dle § 1837 Občanského zákoníku netýká kupních smluv, v rámci kterých bylo zboží upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu (např. mírové obleky, úprava obleků).
- Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující.
- Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
- Při výměně zboží (např. za jinou velikost) účtuje prodávající zvýhodněné poštovné 50 Kč.
8. Další ujednání
- Nepřevezme-li zákazník zásilku, nejedná se o odstoupení smlouvy bez udání důvodu ve 14 denní lhůtě, ale porušil tím hrubě povinnost plynoucí z uzavřené kupní smlouvy. V takovém případě má prodávající nárok na kompenzaci náklady souvisejících s poštovným (§ 2118 a další Občanského zákoníku).
- Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
- Každý vystavený dárkový poukaz má danou expiraci (datum vypršení), která je na poukazu vyznačena. Expirací termínu zaniká právo spotřebitele na uplatnění poukazu.
- V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
- Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném firmou:
- Název subjektu: JK-ZM PRO s.r.o.
- Sídlo: Nové sady 988/2, 602 00, Brno
- IČO: 19247460
- Spisovná značka: C 133363 vedená u Krajského soudu v Brně
- Den zápisu: 13. dubna 2023
- Tel.: 778 044 115
- E-mail: jk-zm@seznam.cz
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 4. 2024.